Efter en osäker tid drar vi oss mot olika håll med kärlek kvar som håller oss ihop

Det är mycket som har hänt på sista tiden, och jag har inte delat med mig så mycket av allt som skett. Men nu tänkte jag förtälja sådant som de flesta kanske redan vet eller har anat här. Till att börja med har jag fått en fråga på var Olala håller till nu för tiden. Hon har det bra med sin nya ägare Josefin och bor numer på Strömsholm tills Josefin slutat skolan där. Sedan är tanken att hon ska flytta in hos oss i stallet om de inte hinner hitta på några andra planer innan skolan tar slut. Allt beror ju hela tiden på hur situationer ter sig. Hon har det verkligen bra och har varit hemma på bland annat jullovet och hälsat på. Trevligt värre!
 
Sedan har även min värdefullaste pärla Curre hittat ett nytt hem. Numer ägs han av min nyfunna vän Malin Kaasik, som dessutom är en klubbkompis. Vi har väldigt bra kontakt, han har det extremt bra, och det bästa: Han bor knappt en timme bort! Vi har självklart redan varit där och jag har erbjudit dom att köpa... eller ja, få mig på köpet. Gud så fint de bor! Jag är avis på Curre som får flytta in..
 
Sedan ska även Bella från och med nu bli mamma. Vi håller för tillfället på att rodda med hingst och sedan får vi förhoppningsvis en fin, välmående liten Bella-bebis tills nästa sommar. Spännande värre! Gud så jag älskar den hästen! Jag vill bara att hon ska få det bästa, så klart :-)
 
Så för en tid nu kommer jag bara ha mina unghästar. Det blir lite konstigt, men det känns ändå skönt att veta var man står. Saker och ting börjar klarna allt mer efter en osäker tid. Jag börjar känna mig mer som mig själv igen och efter en smärre neråt period börjar det röra på sig uppåt. Äntligen!
 
Jag har även en annan spännande grej på gång, men det får ni veta mer om snart.. Håll ut! Jag är grymt förväntansfull! Sov gott så länge!
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Oj det var mycket på en gång! Har faktiskt undrat lite.. Men vad skönt att det känns bra med allt nu o så :)) verkligen! Aldrig kul under processen då allt ska beslutas men oavsett vad man kommer fram till känns det oftast bra :)

Guuuud va gulligt med en Bella-bebis :D berätta gärna vilken hingst ni tar! Gud va kul!

O vad kul för Cordelie att få visa fram fötterna! Har ju sett superfin ut! Hoppas att utvecklingen håller i sig :) o så Tin Tin förstås ;) skönt att kunna lägga fokus o få fram honom också :)

Superfina ungisar o super-denise, lycka till!! :D <3

2013-05-28 @ 17:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0