Ängar i solen

Hej på er vänner! Hoppas ni mår bra. Vad har hänt med världens dom sista veckorna egentligen? Så soligt och skönt som vi har det, nästintill varenda dag! Helt underbart!

Igår passade jag på att ta med mig Curre och Sofia och My till Velamsunds härliga ängar och galopperade. Ni kan bara föreställa er hur härligt det var! Kommer vara svårt att hålla sig där ifrån. Hästarna blir så otroligt glada och det är perfekt att kantra och bygga kondition ordentligt, då ängarna verkligen är helt gigantiska! Super underlag också, vilket gör att man verkligen vågar slappna av ordentligt.

Njuter nu också allt ni kan nu medan solen för en gångs skull visar sig? Jag vet inget som gör mig så tävlingssugen i alla fall! Ska bli så roligt att åka till Täby i helgen, dit Cordelie följer med.

Hoppas ni får en fortsatt skön dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0