Senaste nytt

Hej på er! Fick för mig att det var ca 3-4 dagar sedan jag skrev, så har inte haft jätte dåligt samvete, men när jag kom in och såg att det var över en vecka sen så blev det något sämre.. I alla fall så tänkte jag uppdatera er om det ni missat och läget just nu. Hästarna går väldigt bra för tillfället och är igång riktigt bra! Alla hoppar fint och avslappnat också vilket känns betryggande. I helgen hade Bella dock en feber, vilket gjorde mig orolig. Det kom bara helt plötsligt och hon matvägrade också. Hade jätte ont i magen och var orolig, för är det något hon absolut inte säger nej till så är det mat! Men redan på lördagen släppte febern och på söndagen började hon äta igen. Så det var bara en liten dipp som tur var! Nu är hon lika pigg, märrig och hungrig som vanligt så vi kör på för fullt.
 
Emma var här och hälsade på i helgen också, och det var verkligen roligt! Har saknat henne massor, massor så vi gjorde verkligen det bästa av helgen! Har även blivit med bil sedan sist. Tackar pappa och Andrea så mycket för min nya lilla Ibbe. Den är så rolig att köra!
 
Idag har hästarna tagit det lite lugnt och Cordelie fick bland annat komma ut i skogen, vilket hon verkade tycka vara roligt med tanke på hur mycket hon var i luften. Imorgon ska de hoppas lite och jag ska bland annat hoppa en unghäst till de som äger Koviks gården. Det ska bli spännande. Sedan ska jag även rida Marion. Alma är borta på intensivkurs den här veckan så jag har hand om hennes lilla skrutta som sist. Dock har hon trampat på sig lite i början av veckan och hon är väldigt känslig, så jag har inte kunnat rida henne något än. Men imorgon så, då ska hon få komma ut lite igen. I helgen är det kurs för Emma (Emanuelsson) igen vilket ska blir så roligt! Längtar som tusan!
 
Nu är jag hos pappa och ska avsluta min dag här. Tjingeling!
 
Nya bilen! :-)
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Nej men jag tror inte det är sant!!!!! :O
Du bloggar ju faktiskt! OJJJOJJJ!!! :D
Hahaha puss på dig! <3 ;)

2013-01-09 @ 22:53:33
URL: http://sarahfolkesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0