Landslagsträning

Igår fick vi mejl om landslagsträning den 26-27 på Strömsholm. Blir även avsutten träff i samband där vi bland annat går igenom tävlingsplanen inför NM och EM. Förra året siktade jag på att rida NM och jag nådda nästan fram. "Hamnade" förargligt precis "utanför", vilket så klart gjorde mig mycket besviken. I år är konkurrensen betydligt hårdare om platserna till både NM och EM, men jag skulle verkligen vilja rida åtminstone ett NM innan jag blir senior och helst så fort som möjligt så klart! Men som sagt, med så många bra ryttare och hästar som rider om platserna får man se sig om ryggen, det gäller att prestera, och prestera bra. Jag hade världens år förra året, så jag får jobba för att hålla ännu högre standard detta år. Jag åker även ner till Emma i några veckor nu i början av året för att träna och förbereda oss inför alla stora tävlingar som väntar, så vi kommer förmodligen ta träningen som ett stopp på vägen ner mot Lerum. Ska bli så roligt att få komma igång på riktigt igen!
 
Cascabel HH Göteborg Horse Show, Scandinavium 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0