Karlskoga tur och retur

Hej på er! Hoppas ni mår bra. I Denise-land är det som vanligt full rulle. I helgen är det ju landslagsträning och därifrån åker vi direkt ner till Emma (Emanuelsson) där jag ska vara i några veckor. Därför är det lite extra hektiskt med att planera ihop allt och få med allt som ska med, både till mig och hästarna. Sedan var vi så klart tvugna att åka och tömma det sista i huset igår också.. Så nu är alla mina saker officiellt i El Stockholmo. Ding på den!

Medan jag var borta tog Sofia och Sarah hand om mina hästar, som har skött sig bra. Idag han jag bara rida Curre och Bella, eftersom att det sedan började träningar. Åkte ju hem från Karlskoga imorse så annars hade även Cordelie fått sig en omgång. Joggade dom bara en kort stund var då jag hade dryga 1 timme på mig med båda hästarna, men de skötte sig som tur var väl.

När jag nu var i Karlskoga passade jag på att sova över hos extra familjen, vilket passade mig utmärkt! Vi tog även med oss Blomsing hit till Stockholm, så nu är även hon Stockholmare. Hon verkar trivas mycket bra hittills, (förvånadsvärt!) och ligger mest och sover i min säng. Mysigt med nattgäst!

Nu ska jag krypa ner i sängen med ett Prison Break avsnitt. Imorgon blir en lång dag... God natt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0