God natt från Lerum

Hej på er! Och god natt. Nu är Denise trött.. Har precis kommit in efter ett ordentligt kvällsmys med mina bästa. Nu är de ordentligt renborstade och linementade upp till tänderna!

Idag har de hoppats lite och herregud så fina de var! De överraskade verkligen mig! Curre framförallt har nog aldrig hoppat så bra, så underbart jäkla bra!! Mina fina bästa underbara!

Utöver det så har jag ridit Chippen, Quincy, Geyke, Arwen och Bonnie. Så idag har jag jäklar fått rida i alla fall! Vet inte om jag någonsin ridit sju hästar på en dag. Sex stycken vet jag men undra om det här var min första sjua tro? Det är tur att det är roligt i alla fall.

Nu ska jag hoppa i duschen, sen slänga i mig något och efter det äntligen få sova. God kväll på er!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Saknar er som bara den här hemma!
Stampe mår fin fint, lite väl bortskämd kanske men man lever ju bara en gång i livet! ;)

Stora bamse kramar!! :) ❤

Svar: Åh skrutti saknar er alla som är kvar där hemma! Galet mycket också!! Åh tack vad du är gullig!!! Skäm bort honom ordentligt från mig! ;) puss och kram på er <3
Denise Nyberg

2013-01-30 @ 22:17:06
URL: http://sarahfolkesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0