Fredagsmiddag

Hej på er! Just nu sitter jag i min lilla fina bil (Mamma kör ;-)) på väg till Bum Bum och Marianne. Vi ska äta lite god mat tillsammans och äntligen få ses. Det var för länge sen!

Innan våran fredagsutflykt har jag så klart varit i stallet och fixat till hästarna och ridit Cordelie och Curre. Cordelie var super fin och Curre joggade jag bara av en snabbis inför helgen. Sofia red honom ordentligt igår så det passar utmärkt med ett lättare pass för honom idag. Bella är ute på promenad idag och igår blev hon klippt av mamma. Har dock två förrädiska, halva framben kvar, så vi får vänta tills på måndag för då kan veterinären komma ut. Hon behöver nämligen drogas då man klippet henne för hon är verkligen så rädd för klippmaskiner, stackars skrutt. Däremot tycker hon det är väldigt skönt när pälsen vips är borta! Marion fick vila idag eftersom equiterapeuten kom och masserade henne imorse.

Tjingeling så länge!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Tack för senast, tjejerna var supernöjda att få träffa dig igen och jag gillade att få krama lite på dig efter flera månaders "frånvaro".
Ha det bäst, kramar familjen Hansen

Svar: Tack så mycket själva! Var så roligt att få komma och göra lite "nytta" ;-) Skönt och se att de håller sig så bra i fas också, och kramar är alltid välkomna! ;-) Kram Kram
Denise Nyberg

2013-01-12 @ 22:58:40
URL: http://ceciliahastochnu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0