Finaste stjärnorna

Gud så fina de har varit idag! Blir helt lycklig!! Curre gick bara en klass då det blev för kallt efter att Bella gått sin sista start. Både vi och hästarna skakade och så ville vi hem till stallet också eftersom vattnet varit fruset hela dagen. Som tur är fungerade det när vi kom hem!

Curre hoppade i alla fall bara första klassen då, en 120 klass där han hade ett pet, annars hade han varit tvåa den snål-ollen. Kunde han inte bjudit lite på den lixom? ;-)

Bella var super fin i båda klasserna och går verkligen från klarhet till klarhet. Tar absolut vid där vi slutade förra året. Och gagsbettet gjorde verkligen susen på henne! I 120 klassen var hon felfri med pris, lika så i 130 klassen.

Härlig start på året! Känns som att vi är på rätt väg redan från början. Återstå att se om jag har rätt i det.. Längtar mig i alla fall galen till Helsingborg och årets andra tävling!

Ps. Kavajen var såå snygg efter att ha hängt på min garderob och hånat mig och gjort mig grön av längtan att få åka ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0