Bra start

Hej på er! Är det någon mer än jag som har börjat året bra? Har haft en toppen dag hemma i skogarna med bästa tänkbara sällskap, precis som jag vill ha det. Det enda som jag saknar är mina fina, men fick en liten hästdos idag i alla fall när jag åkte och hjälpte ponnybarnen lite grann. Härligt att se att mycket satt i sedan sist! Fia fick även vara med och svettas på en helt galet fin Magie. Herregud, blev så där riktigt extas glad när jag fick se hur fin och vuxen hon har blivit sedan sist. Vill ha stämpel på henne!

Sedan har jag hunnit vara en sväng hos bästa extra familjen också, som som vanligt såg till att lyxa till det åt mig på bästa sätt! Nu ska jag avsluta denna dag med lite skön sömn och imorgon börjar min resa tillbaka till Stockholm och till mina fantastiska hästisar. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0