Tävlingsdags!

Hej på er! idag var det tävlingsdags! Efter att vi vart iväg och ridit i ridhuset igår så frågade Emma om jag kunde hoppa Geyke (Geyke van Loo) på tävlingen i Alingsås idag. Så då gjorde jag det. Gud så duktig hon var! En nollrunda i 125cm blev det och herregud vad löst jag satt där ett tag.. Hon kan minsann hoppa, fina flickan!! Det var verkligen super roligt och det var även andra gången jag fick rida i bara kavajen, på en storhoppande toka dessutom!

Resten av dagen ägnade jag åt att klä av och på hästar och rida fram åt Emma, eftersom hon hade så tight mellan sina starter. Då passade jag på att värma nästkommande häst. Innan vi åkte iväg så passade vi på att rida ut tre stycken var också och jag lyckades ramla av! Se där! Inte varje dag det händer. Så nu måste jag bjuda på tårta också... Attans!

Nu är det dags för mig som vanligt att somna in, är jätte trött! Hörs och ses. God natt!


Kommentarer
Postat av: Malin

Kul att läsa att det flyter på o går så bra för dig :) dock är jag väl inte direkt förvånad ;) duktiga du o duktiga hästar!!! :D

Haha va bara tvungen att slänga in en kommentar för tänkte på att rida ut o ramla av hahaha annars vet jag en viss Denise som legat på åkern både hon o hästen! Sååå snopet;) lite äventyr sådär ;) haha men vad jag minns fick jag aldrig tårta för den snygga vurpan ;D

Ha det bra!! Kraaam <3

Förresten du vet inte någon som letar efter en häst i nivå med Angie? :) jag måste tyvärr försöka sälja henne. :/
Tänkte bara att du kanske har lite kontakter i branschen så att säga ;) höhö

Svar: Nä vad du är gullig!!! hahah gud vad du är taskig!!! Det kommer jag allt ihåg... Får bjuda dig på den tårtan nästa gång vi ses ;))
Åh nej vad tråkigt! :(( Men ska kolla om jag hittar någon bra ryttare och familj som letar!! :)

Massa puss och kram saknar dig som bara tusan!!! <3
Denise Nyberg

2013-02-06 @ 15:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0