Super start

Hej på er vänner! Igår tog mina hästar det lugnt inför tävlingarna i helgen och gick endast i longen. Imorse trimmade jag Bella hemma hos Emma innan vi satte kurs mot Borås, och här börjar det bra! Curre gick en 135 klass, Kval 1 i Bronsrundan, när vi kom fram och briljerade med en super runda! Han hoppade så högt, runt och försiktigt! Rev tyvärr sista hindret men det tar jag på mitt konto. Vart lite väl ivrig och slarvig och separerade hand och skänkel för mycket istället för att samverka dem. Han var dock snabbaste fyrafelaren så ni kan ju tänka vilken spurt han hade också! Men det visar åtminstone på att han ligger med bra tills imorgon, fina hästen. Fick tyvärr ingen film :-( (Deppar!)

Imorgon hoppar båda hästarna 135cm Kval 2 Bronsrundan, men det är endast Curre som tävlar i självaste "rundan" då han är den enda som gått Kval 1. Curre har startnummer 21 och Bella 130, med start klockan 8.00. Så nu ska jag krypa till kos så jag är pigg och glad tills imorgon. God natt med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0