Super söndag

God kväll på er! Hoppas ni haft en bra dag. Min dag har varit toppen! Har faktiskt bara ridit två stycken men då har jag jäklar fått rida också. Både Bella och Curre skötte sig riktigt bra och jag är en riktigt nöjd matte idag! Som belöning fick de en varsin dusch och sedan en halvtimme var under solariet. Det blev väldigt uppskattat!

Nu ska jag hoppa i duschen och avsluta dagen med en bok. Imorgon har snälla Emma gett mig sovmorgon så jag börjar inte rida förens klockan tio! Helt sjukt, men det ska faktiskt bli väldigt skönt! Får se hur många och vilka hästar som ska motioneras imorgon :-)

Glömde även skriva att jag red Emmas Bella och Häxan igår på eftermiddagen också. De var så duktiga. Häxan är verkligen härlig, en liten smygfavvis ;-) Även fast hon är en knäppis hehe. Men nu ska jag faktiskt göra någon nytta här! Hej på er, sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0