Ris och ros

Hej på er! Här i Helsingborg går det mesta dels väldigt bra. Curre har hittills hoppat runt en klass felfritt med pris och en med 4 fel. Bella gick en superrunda i 135 klassen igår med ett nedslag. Idag red vi kvalet till YR-finalen imorgon som gick i 140cm. Hon var dels alldeles för het och pigg, men även alldeles för slarvig och oförsiktig. Inte hjälpte det att jag själv var både för slarvig och ofokuserad heller. Summan av det hela blev två nedslag.. Men vi kom åtminstone vidare till finalen imorgon vilket ändå alltid är syftet med lördagsklassen. Nu ska jag ta en tidig kväll så att jag är ordentligt utvilad tills imorgon och kan hitta tillbaka till mitt super fokus. Hej så länge!

Här får ni en bild på mig och Bella och Bella och Silke så länge, som förövrigt vann idag! Tusan vad de rockar! Grattis gullisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0