King of the kings

Hallon på er! Vilken dag! Helt galet vad jag har ridit bra idag! Känner mig verkligen duktig idag och det lämnar lovande känslor av hopp om framtiden.

Mina hästar har gått så GALET super, super bra idag! De har nog aldrig någonsin gått så bra! Alltså vilken känsla, kan inte ens beskriva! Allt bara föll på plats, helt tokigt! Var i ett helt extas lyckorus efteråt och är lite hög på livet efter dessa pass kan jag lova.

Förutom att trimma mina har jag även trimmat Lavinia, som verkligen var på krigsstigen idag. Här skulle inget komma gratis minsann, men då hade hon inte räknat med en tuff konkurrent. Hon var sjukt fin! Sedan red jag även på en av de nya, Frasse eller Frallan som jag numer kallar honom. Det passar honom bättre. Han har det lite jobbigt med spänningsnivån men lyckades ändå fort att spänna av och vara riktigt fin till och med. Även på blockhindrena blev det bara bättre och bättre hela tiden.

Förutom ridandet så har jag även longerat Häxan, Arwen och Brolle. Sedan har det kommit två nya tjejer idag så mycket har gått åt till att förklara och visa allt som blir nytt för dom idag. Det tar lite tid, men i slutet av dagen fick det lite mer rutin på saker och ting så imorgon känner sig alla hoppfulla om att dagen kan rulla på lite fortare ändå. Dom är super trevliga båda två i alla fall, så det känns väldigt bra.

Nu sitter jag vid matbordet och har precis petat i mig lite kvällsmat, så nu ska jag avsluta min dag med att krypa till kos och läsa något mer kapitel ur min bok. Känner dock på mig att ögonlocken är förrädiska idag... Får se vart det slutar. God natt på er, hoppas ni haft en lika bra dag som jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0