Helsingborg

Hej på er! Nu är vi på väg mot Helsingborg. Vi har ungefär en timme kvar att åka innan vi är framme. Det har ju gått någon dag sedan jag skrev sist, då jag varit så jäkla trött! Har varit helt mentalt slut då det kommit tre nya tjejer som jag ska försöka hålla lite koll på och hjälpa. Tro det eller ej, men det tar så mycket energi! Blir tröttare än när jag och Emma gjorde allt själva. Det är bara för att allt bara går på rutin och av farten då också. Nu blir det knepigare när man måste komma ihåg och checka och avbryta för att hjälpa och förklara. Men som tur är är de super snälla och trevliga i alla fall :-)

Idag har Bella endast longerats och Curre fick trimmas lite lagom inför helgen. Han skötte sig sannerligen på bästa sätt! Så fin! Känns toppen inför helgen.

I helgen kommer Curre hoppa 125, 130 och 135cm medan Bella går 135, 140 och förhoppningsvis 145cm. Vi får hoppas att både de och jag sköter oss som vi ska. Det är ju Scandinavium kval nr.3 så det skulle ju kännas skönt om vi kunde skrapa ihop en bra summa poäng. Hoppas, hoppas!! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0