Avstämning inför Borås

Hej på er! Hoppas ni mår. Här är det bara bra. Idag har vi haft avstämning inför helgen och hoppat dom lite. De var verkligen jätte fina! Ansträngde sig verkligen för att vilja hoppa felfritt. Känns så bra inför helgen och jag hoppas verkligen att det hänger i sig! Men vi får se hur det går allt kan ju hända helt enkelt... Förutom att ha ridit mina fina stjärnor så har jag även trimmat Emmas Bella, Conrad, Lavinia och Häxan. De var verkligen fina allihopa. Så dagen har varit riktigt bra, alla hästar har verkligen skött sig super! Bra känsla inför helgen!
 
Igår trimmade jag Curre och Bella inför idag och herregud så fina de var! Lite WOW-käsla, och Emma var jätte nöjd. Så de sköter sig verkligen den här veckan mina fina! Utöver mina trimmade jag även Bonnie och Frasse som också var galet fina. Så jag har världens flow just nu! Galet skönt!
 
Imorgon tar mina hästar det lite lugnt, och då kommer även mami hit! Wiiie! Skönt med lite familjärt sällskap! Sedan på torsdag åker vi till Borås för tävling. Längtar!
 
Här bjuder jag på några bilder från idag så länge:
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Som vanligt håller familjen H.tummarna =)
Sara har tränat Dansken hos Eva idag så snart kör vi också igång tävlingssäsongen och ser hur långt det når !!!!

Svar: Jag håller som alltid tummarna för er! Hoppas det går bra och att ni mår bra allihopa!!!
Denise Nyberg

2013-02-19 @ 21:58:30
URL: http://ceciliahastochnu.se
Postat av: Malin

Vilka snyggingar! O biffig hon är! (haha alltså du Denise ;) )
Nemen skämtåsido Bella ser jättefin ut! (för visst är det väl Bella? Hehe) men du med såklart ;)

Håller alla tummar jag har att det går bra i Borås :) lycka till!
Upp med tassarna nu pållarna ;)

Puss o kram <3 skulle va jättekul om vi hade kunnat träffas någon gång när det passar. :) Förstår att du har fullt upp o tillsvidare följer jag dig här på bloggen o så

Svar: Malin du är verkligen bäst!! Saknar dig som attan och blir alltid lika glad över dina kommentarer! De får mig att le hela dagen!! Hoppas du har det bra, saknar dig verkligen som tusan!!! <3 <3
Denise Nyberg

2013-02-20 @ 14:23:32
Postat av: Malin igen ;)

Haha råka trycka skicka ;) men ah va väl inte nått mer direkt men lite abrupt avslut bara hehe

Fick bli en liten extra kommentar på det :

2013-02-20 @ 14:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0