Månader av längtan

Hej hej! Sitter för tillfället hos pappa och väntar på att mamma ska komma och hämta upp mig så jag kan komma ut till stallet. Min lilla Ibbe (bilen) håller på att bli kaputt tyvärr, så han får lite vila. Det gillas inte!

Annars går det bra med det mesta. Hästarna sköter sig verkligen! Igår fick de ta det lite lugnt och idag ser det ut att bli ihållande fint väder så då tippar det mot att komma ut och kantra lite. Cordelie skulle framförallt behöva jobba upp flåset ganska så markant, så det passar perfekt.

I måndags var vi iväg och tränade för Lotta. Hur kul!? Som jag längtat! Det var flera månader sedan jag tränade för henne sist och jag har verkligen saknat det. Hade med mig Cordelie som verkligen skötte sig! Har inget mer än högsta betyg att ge henne! Så galet mycket över förväntan skötte hon sig, duktiga flickan. Så nu ska vi hem och jobba med att verkligen börja dra ut dragspelet och bredda hennes register.

I helgen åker vi till Scandinavium för att kolla på världscup finalen och veckan efter det är det äntligen dags för tävling! Är så galet, galet, galet sugen på att få tävla nu! Visste ni street var 7 veckor sedan jag tävlade på någon av mina egna hästar!?


Kommentarer
Postat av: Skriv ditt namn här !

Vilken häst är det du hoppar på bilden ? Jag har aldrig sett den innan 👍 ser fin ut !

Svar: Tack så mycket! Det är Cordelie :) (Vivas Cordelie)
Denise Nyberg

2013-04-24 @ 14:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0