Härligt flyt

Hej på er! Hoppas ni mår. Idag kickade jag igång dagen med att trimma tre hästar. Tuttifrutti, Quincy och Benny. Alla skötte sig otroligt bra! De visade verkligen upp sin bästa sida. Roligast var Tuttifrutti som varit grinig de senaste gångerna, men som nu äntligen släppte till igen. Hon var dessutom jätte duktig med stödet i handen och att sträcka på sin fina lilla nacke. Score! Benny red jag för första gången med sällskap idag och det var inga som helst problem. Han visar verkligen framfötterna hela tiden. Så roligt!
 
Efter dessa tre pärlor tog jag ut Corall själv en sväng. Det var härligt att få komma ut i solen och hon är verkligen duktig lilla skruttan. Hon bryr sig verkligen inte om någonting och är hur stadig som helst, trots att hon bara är en liten bebis. Jag avslutade sedan med Häxan, även en tur ute med henne, och denna gång tog vi med oss Vendela och Frasse. Hon var otroligt snäll och duktig. Pigg, men på en normal nivå.
 
Under eftermiddagen släpade vi massa foderpallar och Frasse fick av sig barret och blev fin igen. Nu ska jag ringa och gratta kusinen som fyller år idag, sedan avslutar jag min dag med film. Som vanligt. Allt i sin ordning. Tjingeling så länge!
 
Saknar mina fina där hemma!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0