Struktur i en biosalong

Hej vänner! Hoppas ni mår. Vet att jag är lite dålig på att uppdatera, men teckningen här ute på landet är inte direkt något att hurra för, vilket betyder att mina inlägg inte vill laddas upp.

I alla fall så funkar livet helt OK just nu. Det är inte outstanding, men jag har väldigt fina och bra människor runt omkring mig som stöttar och hjälper till vad det än gäller, vilket gör att allt går mycket lättare.

Mina hästar har bara vilat och myst i hagen idag, och imorgon får vi se vad vi hittar på. Ska försöka mig på en veckoplanering men det brukar ju alltid sluta sådär, men just nu behöver jag struktur så det skulle vara nödvändigt helt enkelt.

Längtar i alla fall efter morgondagen. Då ska bland annat jag, Steffie och Sarah ut och galoppera våra hästar, alltid ett säkert kort! Denna helg avslutar jag i en biosalong. Ha en trevlig kväll alla :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0