Dalahäst

Hej vänner! Hoppas ni mår bra. Här är det bra. Hur tycker vi att Märsta gick då? Jaa... Vi trodde inte det var samma häst. Hon har aldrig någonsin bråkat förut men hennes hjärna kan helt enkelt inte ha följt med alls. Aldrig någonsin har hon stannat eller hoppat rakt igenom hinder eller varit allmänt jag-vill-inte, men nu var hon allt på en och samma gång! Ingen idé att deppa ihop, det är inte den hon är, så nu till helgen ska hon få hoppa en 110cm klass i Runsten för att hon varken ska tycka tävling blir något obehagligt eller att det blir några bakslag. Så får vi helt enkelt hoppas på att hon är sig själv igen, hänger med och har sin vanliga positivitet och vill hoppa, som hon vanligtvis älskar! Som sagt, hon har aldrig stannat förr, för det är som att hon har programmerat sin färdriktning dit öronen pekar hihi :-) Bara att komma igen!

Just nu sitter mamma och jag och lunchar på Dalahästen. Vi är på väg till Falun tur och retur en sväng bara, och jag kör. Måste säga att jag har varit en riktig kick-ass-driver hittills ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0