Super avslut

Hej vänner! Nu är sista tävlingen för året gjord och jag känner mig som gelé. Vilket avslut! Curre gick en 135 idag, men kändes väldigt konstig, tog mycket avstånd från hindrena och liknande vilket inte alls är honom. Så jag valde att gå ut då det varken skapade bra stämning, känsla eller resultat. Sista språnget innan vi gick ut var dock fantastiskt vilket kändes bra!

Bella var däremot WOW! Så jäkla skönt att avsluta året på detta sätt! Hade ett jäkla snöpligt nedslag i slutet av banan för att jag blev lite för ivrig, annars var det toppen! Hon hoppade så bra och känslan var så bra! Hon har verkligen utvecklats och blivit fin!! Som vanligt var Emma snäll och hjälpte till att coacha, vilket alltid gör mig lugn och självsäker.

Så nu sitter jag på flygplatsen i Sturup och väntar på att mitt plan till Bromma ska gå. Åker ju hem via flyg till Stockholm för att hinna med London planet imorgon bitti, medan världens bästa föräldrar är kvar och hjälper mig att ta hand om och köra mina guldklimpar hem på bästa sätt! Så glad att jag har dom! Detta kommer förmodligen bli sista gången på 5 dagar som ni hör från mig. Hörs av igen när jag byter engelsk mark mot svensk. Tjing så länge från er Denise!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0