Träningsdag

Hejsan vänner! Nu är vi på väg hem efter Lotta träningen. Idag tog vi med Cordelie som skötte sig väldigt bra! Blir lite svår för hon krullar verkligen ihop sig hur mycket som helst när hon blir trött, eller gärna annars också, men specifikt när hon blir trött. Då blir hon lite knepig för hjälperna och även något ojämn. Dock var hon mycket fin idag tycker jag och sista rundan var verkligen super! Lydig, på bettet, ut med halsen, lagom fart och jämn. Som vanligt hoppade hon som en liten stjärna! Visade även filmen på Bella från helgen för Lotta som var väldigt nöjd. Skönt när tränarna också gillar det man gör!

När jag kommer hem ska skåpet till helgen packas och sedan hoppar jag snabbt in i duschen och byter om för att åka och fira kusin Fia. Hon bjuder på grillat och tårta, mums! Har inte ätit sedan halv 12 idag så jag är hungrig med stort H! Däremellan ska jag även hinna avslut och skicka in ett arbete. Ni hör, full rulle! Men idag gör det inget för den här dagen är så bra. Har fått 3st MVG också som bara förhöjde allt! Ha en trevlig kväll! Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0