Tidsbirst

Idag hade jag min absolut sista riktiga lektion i skolan och sista redovisningen och läxa/prov i hela mitt liv! Känns HELT sjukt! Och skönt! Och fruktansvärt ledsamt! Trots att jag vet att jag sagt att jag är trött på skolan så har det lixom vairt all intensitet och på grund av jobbig period. Kommer tjuta ihjäl mig när vi väl slutar. Herregud! Fick verkligen en försmak på det igår på bästa Josefines sista lektion. Tror inte en enda gick från den lektionen utan att ha brutit ihop åtminstone en gång. Och jag varf nog värst! Hemskt!

Dock slutar inte stressen och hetsen än, utan den kommer börja ge sig först imorgon. För då bär det av på klassresa till Napa! Helt tokigt! Jag är verkligen aldrig med på något sådant, men nu var det verkligen sista stöten, och sista gången jag ser många, och jag har ju hittills lyckats missa i princip allt på de här tre åren, så det känns osm att jag är värd lite sol, en bok och ledighet med världens skönaste gäng innan verkligheten börjar. Så imorgon klockan 12 går bussen mot Arlanda och klockan sex på kvällen lyfter planet. Har precis packat färdigt, blev tungt! Tusan! Men godkänt i alla fall. Jobbar på som tusan med mina fina nu innan jag sticker iväg och hej dunder vad bra det går! Igår var MAGISKT!!! Så jag vill inte riktigt åka heller.. Åh! Ångest!..... De kommer dock ha det bra i kusin Fia och mammas sällskap, men vill bara rida mer och mer och mer nu för de är verkligen så där fantastiskt fina som man bara kan önska!

Men nu kanske ni förstår varför bloggandet sinar i alla fall och jag hoppas bara på att jag hinner skriva Tävlings inlägget om Norrköping innan jag åker. Gör allt i min makt för att hinna! Nu måste jag sova, har mycket att stå i imorgon igen innan klockan 12. God natt vänner, hoppas ni inte är allt för arga på mig!

image description
Hur ska jag klara mig utan mina älsklingar!? Hjärtat går sönder lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0