Säger bara Fek

Tjob folks! Idag longeras alla ponkarna av mamma. Har endast hjälpt till med att hänga och klänga på Tin Tin som var så himlans duktig idag! Spände sig inte för någonting alls, lyfte alla benen utan att tycka att det är det konstigaste som finns här i världen och galopperade så fint flera varv hur avslappnat som helst denna dag, så det ska jag säga att på 2 veckor har han minsann hunnit smälta och plussa ihop de senaste 3 månaderna. Så roligt! Snart väntar uppstigning!

Annars hittar ni mig här hela denna eländigt, tråkiga dag. Imorgon skriver jag mitt allra sista företagsekonomi prov. Det säger vi JIPPIE till! Resten av helgen ska gå åt till att skriva ett hyllningstal, plugga till psykologi prov, läsa färdigt energiska boken och skriva en analys av den. Puuh! Däremellan ska hästar ridas och jag ska faktiskt ägna morgondagens kväll i en biosalong med världens bästa vän, min bror. Blir fullspäckade 3 dagar men hoppas kunna få tid och ork till uppdatering. Nu ska det fortsättas med pluggeriet. Tjing!


Kommentarer
Postat av: Alma

Jobba inte ihjäl dig världens bästa! <3

2012-05-03 @ 20:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0