Rockstjärneplugg med Slash

Hejsan vänner! Hoppas ni mår bra. Här är det hektiskt! Just nu är jag mitt uppe i pluggcirkusen igen. För att hålla mig motiverad lyssnar jag på Musikguiden i P3 med Slash och just nu rockas det loss till Alice in chains.

Idag har hästarna gått lite lugnt, endast Cordelie som fick jobba på lite hårdare då hon varit ledig i helgen. Så hon markarbetades, vilket hon gjorde mycket bra, och de andra fick gå ut och sträcka på sig ordentligt i skogen. Härligt!

Nu ska jag plugga livet av mig för det behövs. Är så innerligt jäkla trött på skolan nu! Men det är bara att kämpa in i det sista! När det är slut kommer man förmodligen längta tillbaka. Tjing!


Kommentarer
Postat av: agnete

Det är bara några veckor kvar nu,så"ge på"!Men du det duger med vg eller g i några ämnen!!Sen får du tid att träna eller ligga i soffan!Kram Kram

2012-05-16 @ 08:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0