Onsdag

Äntligen kväll! Första kvällen på... lång tid som jag är ledig/inte behöver ha mega ångest över 30 miljarder skolarbeten. Detta ska firas med ett stycke TV-serie avsnitt, ding!

Idag har hästarna jobbat både med bommar och block för att avsluta med en lite mellan stor "bana", runt 130 cm. Den extremt "banan" (som mer bör kallas hinder i följd) bestog av hela 3st hinder! Totalt hoppade de kanske 10 språng, om inte färre till och med, var så de fick inte överanstränga sig direkt. Måste finnas lite krut kvar, men en lagom avstämning till helgen. Bella var verkligen helt outstanding fin! Hon gör så himla fina språng hela tiden just nu som bara ger sådana dära riktiga lyckokänslor! Curre hade däremot älgfeber idag och kunde inte se annat än alla älgar som gick omkring överallt, så honom hade jag lite svårt att få kontakt med kan man säga.. Detta gjorde att han inte hoppade speciellt bra, eller.. Han hoppade inte dåligt, men jag är ju så bortskämd med att han hoppar sådär sjukligt fantastiskt JÄMT. Men är inte ett dugg orolig inför helgen, då jag vet att han alltid är sig själv.

Nu ska jag runda av min dag med att skicka några melj, se på mitt filmavsnitt och beundra min smashing studentklänning! God kväll på er folks!



Lovar att ladda upp fler filmer från tidigare tävlingar, ex från Scandinavium osv., om så önskas, när tiden finns! Dock lite tight innan studenten, men de kommer så fort det är möjligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0