Kommentarsvar

Om nån säger ''normal person'' vad tänker du då? Vad är normal för dig? :)
Vilken klurig fråga! För mig är normal väldigt svårt att definiera, då det är ett sådant vagt ord. Normal är ungefär lika svårt att säga vad det exakt betyder som det är med bra och dåligt. Alla har sin egen uppfattning om vad som är bra, normalt, konstigt, lagom och så vidare. Så normal är något som alla måste bilda sig sin egen uppfattning om. "Normal person" för mig är också svårt att säga eftersom alla individer är olika och skiljer sig på ette eller annat sätt, så ingen kan hamna i någon slags "normal" ram. Så normal för mig måste vara hur varje enskild individ är, beter, och klär sig som mest. Går någon runt i mjukisbyxor jämt så blir det "normalt" för just denna person, medan en annan person kan skämta om precis allt och alla, och då blir det "normalt" för just denna person. Så man får helt enkelt bilda sig en egen uppfattning om "normal" då det är så himla olika från person till person.  

Grattis till fina resultat i helgen! Hur ser din tävlingsplanering ut framöver?
Tack så mycket! Det som följer nu är Norrköping redan denna helg, då jag är borta vecka 21 och alltså inte kan åka på andra Norrköping helgen. Sedan kommer jag rida Strömsholm i samband med min student och efter det får vi se vart det bär av. Då är det dags för en liten avstämning och beroende på hur det har gått på dessa tävlingar och hur uttagningarna blir av landslagen till NM och EM, så får vi se vart det bär av. Skulle verkligen vara roligt om de fortsätter visa framfötterna så att vi kanske kan få bli kandidater till NM:et som jag verkligen har som önskemål för detta år!

Norrköping 18-20 Maj:
Curre - 130 klasser
Bella - 140, 140, 145
Cordelie - 120 klasser

Strömsholm 7+9 Juni:
Curre - 130, 135
Bella - 130, 135/145 (Bestäms efter hur hon har gått innan)

Tackar även mina främsta supportrar här på bloggen, Kusin Fia och allra främst Agnete! Ni ger så fina kommentarer som gör mig extra glad både innan, efter och mellan start :)

Hoppas ni är nöjda med svaren jag givit. Har ni fler frågor är det bara att kommentera på! Det är alltid lika roligt och trevligt att få svara på era kommentarer! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga in lite ponny bilder? Berätta en rolig händelsen från ponnytiden.



Grattis!! Du och bella är fantastiska.

2012-05-15 @ 09:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0