Kommentarsvar

Först och främst: Ursäkta! Inte meningen med att vara så seg på att svara på era kommentarer. Dock så hektiskt nu så att jag blir helt fullkomligt galen! Men hoppas ni blir nöjda ändå :)

Kan du inte lägga in lite ponny bilder? Berätta en rolig händelsen från ponnytiden.

Grattis!! Du och bella är fantastiska.

Åh tack så himla mycket!! Absolut kan jag göra det! Kommer dock när jag har tid vilket kan ta ungefär lite mer än en vecka från och med nu då då så klart. Kommer ju resa utomlands en vecka från och med imorgon, vilket gör att jag tyvärr inte har tillgång till internet.. Hoppas det är värt att vänta på!

Du rider så himla bra! Ser så jämnt o kontrollerat ut, fattar dock inte hur du vågar hoppa den höjden. Sjukt mycket grattis =)!!!

Åh men tack! Det värmer verkligen! Vad roligt att ni gillar det jag gör, det stärker alltid! Att hoppa på dessa höjder är faktiskt inte speciellt läskigt någonstans. My ass kanske ni kan tänka, men det är faktiskt så att känner man sig säker på sin häst, och om man dessutom är van, så blir det inte högt alls! Att gå in i en 140 klass på Bella är nästan litet. Jag kommer på mig nästan alla gånger med att tänka: Ska det bara vara så här? Dock skulle det kännas jätte högt på en häst som jag inte känner mig säker på eller som jag är oerfaren på. Till exempel som på Curre, som jag inte hoppat speciellt många 140 klasser på kan det kännas lite stort då och då, medan det nästan kan kännas lite små fjösigt på Bella. Så öva, öva, öva och se till att du känner dig säker så kommer det vara som ingenting! ;)

Tackar än en gång för andra fina kommentarer och bästa supporten Agnete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0