Igen och igen och igen

Hejsan vänner! Nu åker ryttarinnan hem nöjd och glad. Började med ett skitavslut på denna helg då jag lyckades med massor av ryttarmissar hej vilt på Curres runda. Väldigt glad att han hoppade så fint ändå och i slutet av banan så kunde även jag börja rida ordentligt, så vi hoppade i alla fall i mål med rätt känsla, så man inte avslutar med ett härligt helikoptersprång eller så. Tyvärr så kommer sådana här rundor då och då men han var i alla fall toppen fin idag igen!

Bella däremot förhöjde hela helgen med sin 145 runda. Hej och hå vad fin hon var, och vad hon hoppade! Så galet kvick och försiktig när jag lyckades sätta tillbaka lite för mycket och hon visade verkligen på register idag! Blev tyvärr 2 ner, väldigt fisiga och onödiga nedslag på tån, de kunde vi verkligen vara utan. Men är verkligen så galet nöjd! Vilket uppspottning, vilken häst och vilken runda för att vara vår, och min, andra 145 runda! Allt som krävs nu är massor av rutin och jag vill verkligen bara in och hoppa igen och igen och igen. Det var så himla roligt! Åh vad fin hon var! Bästaste Cascabel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0