Huvudvärk värd en student

Hejsan vänner! Ursäkta för dålig uppdatering. Tidiga morgnar, sena kvällar, sover 6-7 timmar, är i stallet 3 totalt och resten är inget annat än pluggtid. Har så konstant, fruktansvärt ont i huvudet så det är inte sant! Hade det inte varit futtiga 10 skoldagar kvar hade jag hoppat av här och nu, så känns det. Allt är bara ångest, så hoppas som tusan att den där betygsättnings dagen kan komma snart, när det inte är en enda läxa, prov, arbete, och allt vad det nu finns att göra, kvar! Längtar så efter den dagen för det här är ta mig tusan omänskligt! Ni andra som går igenom samma sak som jag: Jag känner med er soldater, hold the line!

Annars trimmar jag på mina hästar så gott det går och hinner med. De är för lättnadens skull otroligt fina att rida just nu så det uppskattas främst väldigt mycket i dessa tider! Utöver det har vi älgbesök varje dag som kommer och går och sätter Tin Tins lilla hjärna i arbete. Mysigt med lite sällskap! Alltid så trevligt när det rör sig lite runt om, förutom om det skulle vara en varg eller björn, de kan kampera och sällskapa någon annan stans.

Nu ska det sovas, imorgon är det tidigt psykologiprov som gäller. Bjuder på en bild på Tin Tin och ena älgen (som syns nere i högra hörnet om man tittar ordentligt noggrant) så länge. Ha det gott vänner! God natt!


Kommentarer
Postat av: Agnete

Kämpa på!Vad har vi sagt,ät och sov ordentligt så blir det lite lättare!! Kram.

2012-05-09 @ 08:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0