Toppen film

Hejsan vänner! Har precis kommit ur duschen och tänkte festa lite kväll med att inte plugga något mer för dagen utan istället plocka fram en film att se på. Det tycker jag att jag är värd för tillfället! Idag har vi varit iväg med Bella på vetcheck för att se till så att allt står bra till. Det gick så bra och det är så skönt att veta att hästarna mår bra! En annan rolig sak med dagen är att käreste kusin Fia har kommit hem idag, och ännu bättre, med Magie! Och kan ni gissa vart hon är installad? Jo, här så klart! Super roligt! Så nu är de här i nästan 2 hela veckor, bättre kan det inte bli! På torsdag åker vi med Curre och Coredlie till Grevagården för tävling, vilket ska bli väldigt roligt! Sedan väntar några tävlingsfria veckor för mig och faktum är att det ska bli rätt skönt. Hinna med ett "normalt" tonårsliv med lite utgång och umgänge, samt påbörja vägen mot mitt körkort ÄNTLIGEN! Lite så ser Life of Denise ut för en tid framöver. Nu ska jag avsluta min kväll med film nerkosad i sängen. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0