Putsade rundor

Hejsan vänner! Igår vart en lång dag. Hamnade i 3 timmars bilkö, utan möjlighet till att vända och köra tillbaka. Detta gjorde att vår 7 timmar långa resa till Flyinge blev 10 timmar. Stackars hästkrakarna! Det var inte bara jag och mamma som var glada att äntligen komma fram.

I alla fall så var det första tävlingsdagen idag, en 130cm klass och en framhoppningsklass för Bella inför SM kvalet imorgon. Båda hästarna var fantastiskt fina och försiktiga och gick runt felfria. Nu står jag i stallet och putsar efter en lunchpaus och en till utläst isfolket bok. Oj så bra den var! När jag är klar ska jag ut och gå med hästarna en sväng och i eftermiddag tar jag ut Bella och trimmar henne lite, då hon var lite väl vild idag, hihi. Hörs sen, tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0