Pluggig dag

Hejsan vänner! Har endast pluggat idag, ingen ridning. Fick hjälp av mamma att longera igenom Bella på kvällen medan jag gjorde självaste kvällspasset i stallet. Annars har jag pluggat och endast pluggat idag. Detta har jag hunnit med:
- Engelska uppsats
- Bokrecension
- Ekonomiuppgifter
- Entusiasmerande tal
Kick ass va? Fick hjälp att hålla pluggstimmet vid liv av Deportees och lilla pirat-Doris. Det enda som återstår i läxväg för mig denna vecka är ett hemprov i psykologi. Såg väldigt mörkt ut imorse men nu ser det istället väldigt ljust ut. Längtar efter SM:et som hår av stapeln i helgen och imorgon ska det bli mycket, mycket befriande att få rida mina 3 hästar, efter en hel dag med stilla sittande. Nu ska jag krypa till kos så jag orkar med morgondagen, då ska jag även försöka vara er bloggvän igen. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0