Lång väg med snö-kö

Hejsan vänner! Nu är vi på väg ner till Flyinge, där jag kommer att delta i svenska mästerskapen, i snökaoset. Mötandes av en plogbil känner man hur lägligt detta väder kommer inför vår 7 timmar långa resa. Men är det SM så är det!

Igår hoppade jag Cordelie hemma och hon var så himla fin! Hoppade upp till och med 120-125cm och nu börjar hon verkligen hoppa ordentligt! Så kul! Bella och Curre red jag för Lotta på eftermiddagen och stämde igenom inför helgen. Dom var väldigt fina och försiktiga båda två så det känns väldigt bra inför helgen.

Imorse trimmade jag Bella och Curre lite lagom hemma innan vi åkte iväg och båda var väldigt eftergivna och fina, vilket var skönt med tanke på att båda har varit lite burkiga tidigare i veckan. Så det känns extra bra att både hoppningen och markarbetet är på plats när vi åker ner.

Nu har det precis blivit kö här. Så typiskt när man ska så här långt. Det är tur att vi är härdade! Avundas inte mamma som ska köra hela vägen. Mycket bättre att sitta med en bok vid sidan av ;) Hörs vidare. Tjing!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy tusan vilken otur med vädret! Kör försiktigt o lycka till! Vi har koll på datorn.PussoKram Bylocks

2012-03-08 @ 13:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0