Fritt problem

Måste bara slänga in ett snabbt inlägg, även om jag inte hade tänkt att blogga idag för jag har tusen andra saker som jag bara måste göra egentligen innan. MEN en gång för alla säger jag bara detta nu: Det har varit ett jäkla fram och tillbaka angående mina kommentarer här på bloggen, när man kan kommentera och inte, och jag trodde inte att det gick att kommentera mobilinläggen eftersom de var på dessa som folk fått problem att kommentera på, MEN bevis på nyligen kommenterade mobilinlägg säger att det visst funkar. Så screw allt vad jag har skrivit om hur/när/vart ni kan kommentera här på bloggen. Mitt tips till er är helt enkelt att kommentera hej vilt, fram och tillbaka, hit och dit, upp och ner. Alla inlägg ska gå att kommentera som vanligt, så feel free att höra av er till mig med funderingar när ni vill. Alltså, kommentera på hur ni vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0