Blått och vitt i Högbo

Tjabba vänner! Ber så mycket om ursäkt för sämsta uppdateringen. Försöker för mitt liv bara hinna med allt som ska vara gjort till måndag nästa vecka i skolan, samtidigt som vi ska rida och tävla och så är det bara allmänt mycket att hålla koll på just för tillfället. Så mitt liv är inte så himlans socialt någonstans om jag får säga det själv. I alla fall så har vi denna helg satt kursen mot Högbo, där vi plockat med oss Curre och, håll i hatten, Cordelie! Bella stannar självklart hemma, och laddar upp inför SM.

Igår red jag första klasserna här i Högbo. Cordelie fick börja med 1m och Curre hoppade en 130cm klass. En väldigt spänd, men fin Curre gick i mål med ett nedslag och Cordelie var hur fin som helst! Gick i mål med 0 fel vilket resulterade i denna rosett. Duktiga hästisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0