Tävling Norrköping 18-20/5

Här kommer den här extremt försenade tävlingssummeringen från Norrköping. Hade som känt min och Bellas sämsta tävlingshelg någonsin tror jag, men de två sista rundorna vi red var riktigt bra. Fin rytm, fina språng och bra känsla. Inte riktigt turen på vår sida bara helt enkelt. Åkte hem med en riktigt bra 145 runda i ryggmärgen som bara var vår andra. Curre hade däremot vår bästa helg någonsin! Han spurtade i mål med massa pris och kanon rundor! Han var verkligen outstanding och blir bara gladare och finare för varje tävling som går! Cordelie skötte sig som vanligt och än en gång visade hon på hur roligt hon tycker det är att finta min balans med sina extremt gighantiska hopp då och då när det finns tillräckligt med kraft. Så allt som allt var det en riktigt bra helg och jag kunde åka hem nöjd och glad med mina tre fina hästar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0