Strömsholm dag 2 - 9/6

Åkte på lördagshoppning dagen efter studenten. Var pigg och glad trots att ankomsten hem skett samma dag.. Lite tur att klasserna gick sist på dagen dock, så hade tid att återhämta mig. Hade även med mig världens bästa hästskötare Fia som löser och hjälper till med allt!

Hoppade i alla fall min tredje 145 klass på Bella och Curre gick en 135 klass. Ocvh vilken fantastisk dag det var! Kände mig lugn och lycklig hela dagen, fick massor av beröm från världens bästa tränare Lotta Björe och hästarna presterade så bra som de bara kunde! Bella knep ett 2:a pris medan Curre tog ett 5:e! Så himla, himla, himla fina! Lyckan var total och är fortfarande när jag tänker tillbaka på det! En riktig sådan där fullträff dag, kunde inte varit bättre!




Hehe, den bjuder vi på! Tyvärr bästa bilden på Curre då han var helt vild, så han ville inte stå still! Har aldrig sett honom så glad förut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0