Levande

Tjabba puddingar! Hur mår ni? Nu är hon tillbaka, er Nyberg, fortfarande vid liv efter en helt galen vecka! Tänkte jag skulle vara er bloggvän i etern imorgon, he he, redan radioskadad - check! Idag är jag trött och har kört full rulle hela dagen så tänkte mest berätta lite om den i och med att den varit så himla bra att jag bara måste få skriva några rader av lycka!

Började med att komma hem runt.. halv 8? Något sådant. Kom hem, sprang ut och hade pusskalas med mina bästa det första jag gjorde. Hoppade i ridkläder och sedan begav jag mig raka vägen till filipstad för lite stöd åt kusin Fia och Magie. De startade sin allra första 105cm klass och nollade, så duktiga! Efter en härlig morgonstart blev det ridning på bästa fram emot eftermiddagen, vilket jag har längtat något helt sjukt efter! Var som en hel befrielse att få komma upp i sadeln igen! Helt underbart att de gick så bra också och lyckan var total! Gjorde lite caprilli övningar och avslutade med en pygge bana runt 120-130cm, lägger upp filmer nedan. Var nära på att inte gå för jag skrattade så jag trodde jag skulle få kramp i magen! Dels var det så roligt och härligt men dels var de verkligen helt tokigt lyckliga över att få hoppa, båda två. Ivern var total!

Så ni kan ju tänka vad det bubblade i mig! Så idag har varit en lycklig dag, har hållt på i ett sedan jag kom hem idag och nu har jag precis fått allt uppackat också. Det enda som återstår av min dag är att pilla lite med balfrisyr och smink. Imorgon åker jag till Eva Danielsson i Nora och gör mina naglar kick ass fina. Hoppas ni haft en fin dag med bubblande lyckokänslor som jag! Er vän Denise tackar för sig idag, Tjing!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0