Kommentarsvar

Hur blir de med studenten när du är i strömsholm? Den är ju i morgon. Lycka till och hoppas du står sm etta:-)

Hej! Jo det är ju så att vi åker fram och tillbaka. Rider endast idag (Torsdag) och lördag, så jag missar tyvärr Falsterbo kvalet. Men sådant får tålas helt enkelt, för man tar ta mig tusan bara studenten en enda gång och det tänker i alla fall inte jag missa! :) Och tack så mycket, vad gullig du är! Rider dock inte lag-SM:et nu på Strömsholm, men jag skulle så klart vara över öronen glad och lycklig om vi kunde stå som SM vinnare i höst! Tack så mycket för din fina kommentar! :)

Säger det igen, har ni fler frågor, fråga på bara! Alltid lite extra roligt att svara på kommentarer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0