Kommentarsvar

Om: OVERKLIGT!
Grattis! Toppen ridet:-) vad har du tänkt att göra nu efter studenten?

Tack så mycket!! Nu efter studenten ska jag först ha lite sommarlov, sedan bär det av upp mot Stockholm då vi flyttar dit under slutet av sommaren. I Stockholm kommer vi bland annat bedriva inackorderings stall där jag redan har en del av mina fina vänner installade som Alma Ranebo och Julia Lindblom (som har min gamla Hubbe). I Stockholm har jag tänkt arbeta halvtid med hästarna och halvtid med ekonomi. Jätte tråkigt att lämna vår fina gård men jag tror det kommer bli jätte bra då jag kommer lite närmare småsyskonen och allt också. Blir dock fruktansvärt segt att få ännu längre till alla tävlingar.. Men man får ta det onda med det goda helt enkelt ;)

Nämner det igen, har lovat ett inlägg med bilder på gården, jag vill dock vänta tills det blir soligt ute innan jag beger mig ut och trycker av kameran då det är så mycket finare. I och med att vi bor med skog runt hela gården ser det så dystert ut om det är sådant väderr ute som det är nu.. Så det kommer! Tar lite tid bara med vår svensdka sommar.. Håll ut! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0