Bästa veckan i mitt liv

Då är den gjord. Den absolut utan tvekan ohotat bästa veckan i mitt liv! Ser tillbaka med sådan glädje och lycka på förra vecka och jag vill bara uppleva det igen och igen och igen! (x100000000)

Började med att få en försmak när vi var iväg till Napa för två veckor sedan. Har utan tvekan aldrig dansat så mycket eller haft så roligt utgång/pasrtymässigt. Kan sammanfattas som: Tokigt! Vart verkligen 100 gånger roligare, skönare och bättre än jag trodde. Det enda sega var att inte få ha med mina fina hästar som jag saknade så mycket att jag var tvungen att drömma om dom till och med.. Lugn lite nu! Åkte in alla fall därifrån med glatt humör och roliga minnen. När vi kom hem blev det så klart massa ridning inför Strömsholm och förberedelser inför the big day = studenten!

På tisdag blev det bal, och jag skulle kunna hoppa i min vackra klänning och bege mig till frissan på två röda bara jag får göra om det igen. Har sällan känt mig så fin! Och att dra raggen med två av mina bästa vänner och världens bästa bror var lätt bland det bästa på hela kvällen. Efter balen satte jag full fokus mot Strömsholms torsdags tävling där hästarna hoppade fantastiskt, gjorde fina resultat och Bella hjälpte till att plocka med ett pris hem.

Dagen efter var det full rulle med studenten (kan knappt fatta det än!!!) där jag fick uppleva vad vi kallar lycka! Alla fina, snälla människor som kom för att fira och alla som önskade grattis och lycka till gjorde att det tog lite i hjärtat. Allt för fina är ni helt enkelt! Mitt presentbord var fyllt till bredden och jag visste inte riktigt hur jag skulle förhålla mig till detta. Så himla snällt och så klart roligt (älskar presenter!), men samtidigt svårt. När allt fokus bara ligger på mig, det känns så själviskt. Samtidigt försökte jag ta in och njuta av detta och jag är otroligt tacksam för allt! Gick ut med vad jag tycker var toppen betyg för att ha varit borta så mycket och knappt hunnit med skolan, trots att jag vet att jag kunde haft några fler MVG om bara tiden funnits. Men att gå ur gymnasiet utan ett enda G känner jag mig faktiskt stolt över! Lyckades även kamma hem årets idrottsstipendium Idrottsskölden! Kvällen spenderades sedan hos David och på Statt där vi fortsatte i riktig S3A anda! Kom hem kvart över 3 efter en lång och helt magisk dag!

Dagen då jag kom hem från en röjjig kväll och natt var mamma inne och knackade mig på axeln några gånger för att verkligen fråga om jag ville åka iväg och tävla senare vilket jag svarade: Självkart! på. Kravlade mig upp 20 i 9 helt själv (utan alarm) och mådde nog sämre än jag ville erkänna, men med lite motivation och vilja går allt. För inget skulle få förstöra min och Bellas 145 klass-dag på Strömsholm. Detta hade jag sett fram emot länge, länge så här kan man inte komma och säga att vi inte ska åka inte! Här ska åkas, punkt! Och vilken jäkla tur det var att vi åkte! Fick med oss fint väder och hästarna hoppade så strålande fint och jag kunde inte be om att de skulle skött sig bättre! Bella tog en 2:s plats i vår tredje 145 och Curre tog en 5:e plats i 135 klassen. Träffade även Lotta son hjälpte till och gav massor av beröm, vilket gjorde lyckokänslorna ännu mer fulländade!

Så ni kan tänka er vilka ultimata, lyckans, underbara dagar jag har haft! Vill bara uppleva allt igen, och sedan igen och efter det igen! Absolut, absolut, absolut utan tvekan bästaste bästa veckan i hela mitt liv som jag fått äran att dela och tillbringa med alla de jag älskar och håller av som mest! TACK ♥  


Kommentarer
Postat av: Malin Lundberg

Måste bara säga grymt jobbat med skola o hästar, allt på samma gång! Vet att du någon gång påstått att jag har några slags superkrafter o ja du vet vad jag menar.. ;) men jag vill verkligen påstå att du är den av oss två med superkrafter! Bara en sådan sak som andra placering i 145 i Strömsholm dagen efter studenten! Kan inte annat än gratulera o bli mäkta imponerad!! Är väldigt glad att ha en så fin vän o jag hoppas att vi kan fortsätta hålla kontakten även när du flyttat :)

2012-06-13 @ 16:22:47
Postat av: Agnete

Som du har slitit.Du är värd all uppvaktning o presenter!Studentfesten på Lerheden var så himla trevlig,vi ville ju inte åka hem!O lördagen på Strömsholm var ju pricken över Iet.Hoppas du får lite lugn o ro nu i sommar.Tävling i helgen? Var?

2012-06-13 @ 18:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0