Otroligt underbar

Hej vänner! Hemma från tävlingen nu och Fia och jag har ridit ut på resterande ponkar. Tävlingen gick i stort sett bra och hon hoppade strålande! Hon drog tyvärr på sig en nervsmäll på näst sista hindret och då valde jag självklart att utgå. Vi vill inte ha skadade hästar! Skönt nog var den inte allvarlig och redan när jag skrittade ut från banan så rörde hon sig hur bra som helst, inga problem, men man kan som sagt aldrig vara för försiktig med de små liven! Väldigt glad och nöjd som vanligt över min fina unghäst! Det är fortfarande helt ofattbart att jag är den lyckliga ryttaren som har ära att sitta på henne! Vill verkligen hennes bästa till 120% och hoppas kunna göra denna fantastiska häst till rätta på bästa sätt. Världens finaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0