Kommentarsvar

Först och främst, tack för lyckönskningarna till idag! :-) Sedan:
 
Hej! Kul att du uppdaterar bättre nu. Kan du inte berätta lite om dina framtidsplaner? Hur känns de inför flytten? Någon köpare på gården än? Flyttar du med alla hästar till stockholm? Har du någon kontakt med personen som äger hubbe nu? Blev lite mycke frågor:-) hoppas allt går bra med ridningen :-)
 
Hej! Vad roligt med kommentarer igen! Så roligt att vi kan underhålla varandra ;-) Och förlåt igen för att uppdateringen varit så dålig ett tag nu men det har som sagt haft sina skäl. Det var ju en del frågor så försöker beta av dom så gott det går och hoppas du bilr nöjd med svaren :-)
 
Mina framtidsplaner just nu är lite diffusa. Har ingen strikt plan, utan försöker mest överleva flytten och komma i form till SM:et som går i slutet av augusti. Sedan håller jag på att bolla med jobb och så vidare så jag kan planera min framtid vidare sedan. Men så länge vi inte har flyttat än så har jag ingenting bestämt eller planerat i min framtidskalender, men jag hoppas så klart på så många positiva besked som möjligt så att jag kan börja planera för min framtid, framförallt som lite mer vuxen :-)
 
Flytten tar jag emot med lite blandade känslor. Att flytta närmare resterande familj och i alla största grad mina småsyskon är något som jag välkomnar mer än med öppna armar! Dock är det så otroligt sorgligt att flytta från vår fina gård. Lerheden är verkligen hem för mig och medan exempelvis mamma och Mats flyttar hem (Vi kommer ju från Värmdö från början) så flyttar ju framförallt jag hemifrån, vilket känns lite tungt. Den verkligt tunga biten ligger ju framst då gällande flytten från gården men även att jag inte bara kan åka till min extra familj Bylocks eller Fia på obestämd tid hit och dit och de är några jag verkligen har varmt om hjäratat och som hjälper mig genom svåra stunder, så nu känner jag mig lite mer utlämnad, vem ska jag gå till nu lixom? Men jag hoppas och tror verkligen på att flytten ska leda till något bra!
 
Vi har än ingen köpare på gården, men vid flytten kommer självklart alla hästarna följa med! Dom klarar jag mig ju bara inte utan hallå!!! ;-) Och ja, självklart har jag kontakt med Julia som äger Hubbe nu! Han kommer till och med stå i vårt stall i Stockholm och är redan inboad där! Tokigt va!?
 
Hoppas som sagt att du blev nöjd med svaret och fortsätt gärna kommentera, det blir ju bara så himla mycket roligare för mig då också! :-)
 
Uppmärksammad kommentar:
Måste bara få visa er en kommentar som jag fick för en stund sedan av en av mina närmsta vänner som jag lärde känna under gymnasiet. Att få denna kommentar av henne var verkligen helt fantastiskt, det vet alla som känner henne, då det verkligen är en människa med superkrafter, utan dess like! En kommentar som jag kan se tillbaka på när som helst och som alltid får mig att le!
 
Postat av: Malin Lundberg
Måste bara säga grymt jobbat med skola o hästar, allt på samma gång! Vet att du någon gång påstått att jag har några slags superkrafter o ja du vet vad jag menar.. ;) men jag vill verkligen påstå att du är den av oss två med superkrafter! Bara en sådan sak som andra placering i 145 i Strömsholm dagen efter studenten! Kan inte annat än gratulera o bli mäkta imponerad!! Är väldigt glad att ha en så fin vän o jag hoppas att vi kan fortsätta hålla kontakten även när du flyttat :)
 
Cascabel HH Göteborg Horseshow, Scandinavium - Morgondagens Vinnare 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0