Catch up

Hej på er! Senaste dagarna har bestått av jobb och jobb. Var iväg med hästarna på vet check i måndags och passade även på att hämta hem.... Comedie! Ja ni, det var inte igår hon var hemma! Hon har varit utlånad i ungefär ett år nu till min vän Natascha Perdersen, men hon har tyvärr åkt av en häst och skadat ryggen. Så jag tycker så synd om henne, även om det är roligt att ha lilla Comediepan hemma igen.
 
Denna vecka tar mina hästat det lite lugnt och det har mest blivit promenader och longering, men idag fick Cordelie komma ut i skogen och sträcka på sig medan jag provade att rida Comedie för första gången sedan hon kom hem. Det var spännande och roligt, hon skötte sig mycket bra :-) När mina hästar ändå tar det lugnt passar jag på att jobba massor istället. Riktigt fint att kunna skriva 7 timmar istället för 4 timmar på timpappret efter dagens slut ;-)
 
Imorgon sker en av årets och livets stora happenings. Vi styr bilen mot Göteborg, Ullevi och BRUCE SPRINGSTEEN!!!!! Alltså ni kan inte förstå! Som jag har längtat, och fortfarande längtar!!! Imorgon natt kommer jag vara en nöjd 18-åring, med en sak från livslistan struken: Jag ska har sett Bruce Springsteen live åtminstone en gång innan jag (eller han hehe) dör.  
 
Kungen aka "The Boss"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0