Tysta leken

Tjabba vänner! Long time, no see. Men nu är jag tillbaka! Ursäktar för den väldigt dåliga uppdateringen, jag har ju faktiskt varit hemma ett tag nu... Men det är Step up your full rulle-game 3.0 här! Hade 2 otroligt härliga veckor i Cuba. Att få värme, sol och härligt havsbad var helt underbart! När jag sedan kom hem var det bara att packa upp för att packa igen, så har jag begett mig iväg till Emma Emanuelsson, Lottas syster, och är här och tränar hela januari, fram till Grevagården som innefattar 4:e Scandinavium kvalet och årets första tävling. Tävlingen hålls nästa helg så snart har ni mig hemma igen!

Här är det i alla fall full fart! Har inte varit ledig en enda dag sedan jag kom hit, och vi jobbar runt 12 timmar om dagen så är väldigt trött på kvällarna, därav uteblivet bloggande.. Men idag har jag haft hela eftermiddagen ledig! Har jobbat lite med specialidrott och gjort alla möjliga nödvändiga bortglömda saker. Känns bra! Nu ska jag ta tag i företagsekonomin och se vart det bär mig. Skicka gärna massa, massa mer med frågor och kommentarer, det är så roligt!

Kram från er frånvarande, nu mer närvarande Denise


Tja Nyborb!


Härliga strand med skitungar som bara ska hålla på och hjula hela tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0