Sportigt lov

Hejsan vänner! ÄNTLIGEN är det sportlov! Detta lov kommer innefatta många historiska saker för mitt hittills 17-åriga långa liv. Spännande!

Min härliga finfredag började med ett härligt pass på Bell, som var mycket eftergiven och fin. Ryggade utan protest, lätt och eftergivet idag! Så duktig! Efter att jag gjort stallet och ridit Bella spenderade jag en hel förmiddag och eftermiddag i skolan, fin klädd efter fibfredags regeln. Skrev NK prov som jag tror jag nailade ordentligt! Efter en hel dag fredagsskola begav jag mig till skogen för att hålla träning för duktiga elever. Tränade bana inför deras tävling i helgen, och det känns som om det kommer gå mycket bra gör dom. Hoppas, hoppas! Måste också få skicka både ris och ros till tidningen som idag lyckats printa ut ett super bra reportage om mig och Bella inför GHS, men lagt till historiens gräsligaste bild på oss vid sidan av. Måste på riktigt vara den fulaste bilden jag någonsin skådat! Har sällan kännts mig så ovacker (alltså ful). Jag vet att de tog super fina bilder på oss, så vart riktigt ledsen att de inte kunde välja en av de fina att printa dit så vi kunde få se lite fina och seriösa ut när vi väl får ett eget uppslag. Ja ja, nu är det som det är. Super bra artikel i alla fall!

Kvällen har jag ägnat åt att sitta i telefonintervjuv. Nu är djuren mätta, vi är mätta och jag är trött, och har lov! Så nu ska jag mysa ner mig i sängen med ett missat avsnitt av Vampire Diaries. Så skönt! Första gången sedan jag kommer från Emma som jag känner att jag VERKLIGEN kan slappna av, utan att få någon slags hets eller ångest. Ha en trevlig kväll! Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0