Glädje

grattis till en plats i scandinavium! tänkte kan du inte.lägga in.bilder på dina.hästar som du har på gården och även skriva.om dom? jätte bra blogg! fortsätt att uppdatera såhär:-)

Först och främst: Åh så roligt med kommentarer! För det andra: Hej! Och tack så himla mycket!! Jo absolut visst kan jag det! Är en riktig skoltönt fram tills imorgon just nu bara, men ska ta någon dag i helgen till att gå ut och knäppa lite nya, fina kort på dem så kan jag kasta in dom här och även skriva ihop litegrann om vilka dom är :) Tack så mycket för alla komplimanger!

Vad roligt, jätte grattis till scandinavium platsen! :)

Tack så himla mycket!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Denise!! Du är verkligen värd det efter allt jobb och massa fina rundor, duktiga ni! :) kram

2012-02-16 @ 23:25:30
URL: http://angelicabexander.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bloggen blev superfin!! Stort grattis till Scandinavium, hade så gärna viljat ta med tjejerna och titta på dig, men vi är bortresta....

Men lilla Doris då... lillpluttan.



Sköt om dig och hälsa familjen

Kram Anneli

2012-02-17 @ 08:58:15
Postat av: Karro

Vilket fint inlägg du hade gjort om mig Denise! :D

Gick inte att kommentera det dock, så jag skriver här istället ;) Passar på att gratulerar till Scandinavium också, vi ses säker där! :D

2012-02-17 @ 09:51:37
URL: http://kurkko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0