Brodd-tisdag

Hej på er i kylan! Nu är det kallt... och mycket snö! Jag är nöjd och glad, men hoppas dock på att det inte blir för kallt. Så här är lagom. Har varit iväg på kryssning med papi och en hel del annat roligt folk och släkt. Det bjöds på julbord, tjatter och dans. Alltså skojigt. Men nu är jag tillbaka hemma, vilket faktiskt är skönt. Alltid roligt att komma bort men alltid lika skönt att komma hem. Idag blev det självklart stallet för hela slanten och dagen har bjudit på bland annat ett super pass på Cordelie uppe i ridhuset och broddning av hästar. Imorgon vankas det uteritt i den härliga snön, vilket ska bli väldigt roligt!
 
Måste även ursäkta mina extremt tråkiga och totalt ointresanta inlägg men innan jag får någon bättre kontinuitet på bloggandet igen så är det vad som bjuds.. Ska även ta en dag och svara på era kommentarer men det får bli när jag har lite mer tid över. De är dock inte bortblömda... :-)
 
Nu ska jag välja att avsluta min dag med te och en bok. Hoppas ni har haft en fin dag och att ni gillar snön lika mycket som jag. Tjing!
 
Jag och Cordelie innan tävling tidigare i år

Kommentarer
Postat av: Agnete

Undrar just nu om du tänker ut o rida i snöovädret som råder i Stockholmsområdet.(enligt tv nyheterna). Roligt att du trivs med ditt nya 08 liv! Ta det försiktigt i halkan, P-O o jag saknar er! Kram kram

2012-12-05 @ 08:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0