Väntar

Hej vänner! Nu har jag gjort min sista jobbdag i äggeriet. Har varit fint att få tjäna lite kosing men det ska bli väldigt skönt att få tillbaka lite energi och tid med hästarna. Efter jobbet idag så höll jag även liektion igen och så har jag ridit ut en sväng på lilla Cordelie som skötte sig så fint. Hon var väldigt svettig och trött efter all galopp i värmen.
 
Annars sistter jag just nu och väntar på att mamma ska komma hem så vi kan hoppa Curre och Bella inför helgen. På söndag åker vi till Hammarö över dagen och rider en 130 klass bara, och värmer igång inför Tierp veckan efter. Håll öven utkik här framöver efter ett kommentarsvar då jag nyligen fått en kommentar med massor av frågot i nu igen :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0